TAURON zaprasza na piknik i otwiera nowy punkt obsługi w Tychach
W środę, 21 marca br. TAURON otworzył nowy punkt obsługi klienta, który zlokalizowany jest teraz w nowej Galerii Handlowej Gemini Park Tychy przy ulicy Towarowej. Jest to już 42. placówka firmy, gdzie Klienci firmy mogą załatwić nie tylko wszystkie sprawy związane z prądem i gazem, ale też dokonać wyboru produktów i usług okołoenergetycznych.
Rodzinny piknik ekologiczny
Z okazji otwarcia nowego punktu obsługi TAURON zaprasza mieszkańców Tychów i okolic na piknik rodzinny o charakterze ekologicznym. Dla dzieci przewidziano, m.in. konkursy z nagrodami i rywalizację na rowerach stacjonarnych. Podczas pikniku TAURON częstować będzie też kawą, herbatą i popcornem. Starszym udzielane będą bezpłatne porady dotyczące montażu oraz kosztów eksploatacji ekologicznych systemów ogrzewania domów i mieszkań.
Impreza odbędzie się w sobotę, 24 marca br. na parkingu przy Centrum Handlowym Gemini Park Tychy od godz. 10.00 do 16.00.
Nowe biuro obsługi klienta
Nowa placówka TAURONA w Tychach czynna będzie od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 19.00, a w soboty oraz niedziele handlowe od 11.00 do 18.00.
Na klientów czeka sześć stanowisk obsługi, w tym stanowisko dla małych i średnich przedsiębiorców.
Inne formy kontaktu z TAURONEM
Do dyspozycji klientów są także inne formy kontaktu, które TAURON systematycznie rozwija i udoskonala.
Klienci z gospodarstw domowych mogą korzystać z infolinii obsługowej, która działa pod numerem 32 606 0 606.
Klienci z małych i średnich przedsiębiorstw mają do dyspozycji obsługę telefoniczną czynną pod numerem 555 444 333.
Do dyspozycji wszystkich klientów jest również infolinia sprzedażowa 555 444 555.
Każda z infolinii działa od poniedziałku do piątku od 7.00 do 20.00.
Do dyspozycji klientów jest też elektroniczne biuro obsługi ebok.tauron.pl, a osoby, które preferują przesyłanie tradycyjnej korespondencji, mogą ją wysyłać na adres: TAURON Obsługa Klienta, ul. Lwowska 23, 40-389 Katowice.
Dodaj nowy komentarz